12/4-09

HeY!

idag så umgicks jag med bv ♥Majda
vi kollade på denna film:


jag tycker att den är en bra film. jag tycker även att ni kan se den! (((:
efter vi hade sett filmen så gick vi ut. vi fotade och foto kommer snart!

Outfit


vit tjocktröja: New York 269:-
svart linne: Gina Tricot 99:-
byxor: lindex 300:-




                                                                ♥♥♥            ♥♥♥
                                                             ♥            ♥   ♥         ♥
                                                              ♥              ♥             ♥
                                                                 ♥                        ♥
                                                                   ♥                   ♥ 
                                                                     ♥               ♥
                                                                        ♥         ♥
                                                                           ♥    ♥
                                                                               ♥




Kommentarer
Postat av: http://mmajda.blogg.se

Man ser fprtfarande inte bilderna -.-'

Men jih, får överleva.

ily, bv.

♥♥♥ x 1000

2009-04-12 @ 23:09:17
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: HANNA

SVAR:

aww, tack så jätte mkt sötnos :)

jag gör om dom i picasa2 men det funkar även på; www.picknik.com :)

kRAMKRAM!

2009-04-12 @ 23:36:15
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0