18/4-09 23:30

HeY

tjjjo, idag så var det möllers igen. jag gick först till satn med majda♥.
ja efter stan så skulle jag äta, och då var klockan ca 5.
pontus som ska sova här kom och efter han kom hans bror.
vi år, och vid halv sju så cyklade jag till majda♥
vi gick till möllers och där var helt dött kan jag säga.
vi gick fram och tilbaka mellan mc ( vi åt inget!)
vi vill träffa folk men det var svårt när igen var där ?
när det blev mörk så åkte vi. det var skit roligt, men jag åkte bara 2 st karuseller.
när klockan var 22.05 så skulle jag hem+ att det slutade då!
jga tog min cykel och cyklade hem. hemma var pontus, och nu så ser han på tv, och jag är ganska trött (;

-sofijeh♥

Kommentarer
Postat av: Majda(:

Tack för en trevlig kväll, jag gillar't det :D<3

2009-04-18 @ 23:48:51
URL: http://mmajda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0