6/4-09 & 7/4-09

Hey!
Det var ett tag sedan jag lade ut men nu är jag på "G" igen ;)
Jag ska lägga ut för gårdagen och idag.

Igår:
Igår så skulle jag umgås med Majda och Elna.
Vi gick till stan efter jag hade haft utvecklingssamtal på skolan.
Därefter träffade vi majda och hennes kusin.
Efter en stund så skulle Majda och hennes kunsin till hennes pappa och äta litta.
Jag och Elna gick i stan och hade trevligt!
Vid kl 19.30 så gick vi till Majda och hon skulle bara packa.
Vi gick hem till mig och gjorde lite saker.
Kl 21.10 så rusade vi till bussen.
Vi sprang hela vägen och Elna hade inga skor på sig, vi sprang för att Elna skulle hem och om vi itne hade gjort det så hade vi missat bussen!
Jag och Majda gick hem och kollade film och hade det trevligt.
Sedan så sov hon hos mig :)))))))

Idag:
Idag så vaknade jag med Majda.
Jag vaknade före henne så jag gick ner och började att laga pannkakor.
Vi åt och efter det så hoppade vi, och sedan gick vi in och fixxade oss.
Vid 1-tiden så gick vi till stan och shoppppa!
Här är det som jag fick med mig hem:


GinaTricot 99:-


GinaTricot 99:-


Scrapbooking saker
Paketet till vänster är till min lilla syster som fyller 11år idag!
STORT GRATTIS TILL HENNE!

Skorna här nedanför också, för den delen:

H&M 149:-

Nu så ska vi ta och hitta på något skoj!
Ikväll vet jag inte vad som händer!
Jag kanske återkommer.

pusss-
-sofijeh

Kommentarer
Postat av: din favorit.

dina tröjor är sviiin snygga, och jag älskar dig.

2009-04-07 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0