((:

Hey, för tredje gången som jag skriver om´detta ;O
jag är så jävla blond :
jag skriver texten och drar en bild hit, och då kommer bilden upp på google, och min tet försvinner.
jag skulle vara smart att kopiera teten och sedan tra bilden och kunna klistra in teten igen, men jag kopierar den andra bilden ;O

menmen.
idag så jobbade jag från kl 10-12.30.
efter det stack jag till stan och gick där själv till klockan två.
då gick vi inte på JC och där fiixade frisörer vårant hår.
resultat :


efter stan så gick vi ut och gick, bilder kommer här :
jag skojade ingen blev bra ;$



-sofijeh, jag finns här för min ängel


Kommentarer
Postat av: majda((;

( L ), jag älskar dig.

2009-04-25 @ 22:57:11
URL: http://mmajda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0