8/4-09

Hey!
Idag så vaknade jag av att min mamma inte hade "vaknat mig" (som min lillebror säger)
Jag skrev en lapp till henne att hon skulle kallå mig när hon hade vaknat.
Det gjorde hon inte!
Men när jag vaknat så gick jag ner och scrappade (eller hur det nu stavas) med Frida.
Efter ett tag ringde Ebba B och hor kom efter några minuter ((:
Vi gick till parken och gungade (aa", men det var kul!
Vid fem-tiden så gick hon hem och jag ringde Majda.
Vi gick till parken och jag köpte en skin jacka!
Tro inte att det var en loppis för det var det inte!
Bild kommer här:


jacka 998 kr

Efter
det så gick jag och Majda en runda.
Vi hade lite kul och fotade i parker!
Denna dag var mycket kul!

Majda är du inte stolt över att jag skriver allt med STORA bokstäver??(a)
x)
-sofijeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0