23/4-09

hey!
jag är ledsen att jag inte bloggat på länge, men det har varigt annat ivägen.
idag så var det skola, och jag saknar Mirela i skolan ;/
Efter skolan så stannade jag och Andrea kvar och obbade, (andrea om du komenterar med din blogg så länkar ag dig nästa gång ;))
efter skolan så var det bara att cykla hem för att jag sedan skulle träna.
efter träningen så sa min lärare att jag hade blivigt bättre och då blir man ju så klart glad ;D
jag skulle u lägga in vad jag hade schoopat med majda förra helgen men det gorde jag inte så att här kommer de om en liten stund eller imrgon ;))

-sofijeh: du är min ängel!

Kommentarer
Postat av: beatrice ♥

tack sötnos! :D

glöm inte att rösta på mig här ( jag har bilden med solnedgången )http://honkallaslinda.blogg.se/2009/april/har-kommer-bidragen.html#comment

2009-04-24 @ 11:28:01
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: jens

vad tränar du?

2009-04-24 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0