24/4-09



Majda hand i hand! <3

idag så var det först skola till kl 14.00
efter skolan så var jag utanför malin med malin i en timme för att  jag hade tänkt att jag skulle följa med henne hem.
Men de slutade tidigare så jag földe med malin till stan, en snabbis.
efter stan så cyklade jag till Majda och där efter kom amina.
de gick till stan och jag cyklade hem för att äta.
vid kl 19.50 så cyklade jag till majda igen, och där såg vi talang.
efter den första pausen så gick vi ut och gick och fotade denna fina bild :)))
kl 21.30 så gick ag hem, och nu kollar jag på tv ((:


- Sofijeh: jag finns här för min ängel!

Kommentarer
Postat av: Majda

ily, bv! ( L )

2009-04-24 @ 23:46:37
URL: http://mmajda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0