måååndag :)

hejsan ((:
idag så skulle jag plugga, men det gick inte så bra så det får bli torsdag innan jag ska umgås med ebba!
ja, jag ska plugga under sommarlovet för er som undrar (A)
jag har tänk på det med andar eller spöken.
igår så såg jag på ng sådant program om andar. jag älskar det. men jag vet att den natten inte blir rolig.
jag blir alltid så rädd efter!
igår kunde jag inte sova, för jag höre ljud, såg svarta varelser, och ja ni vet sådant.
en gång var det faktiskt så att jag såg ett spöke. tro eller ej, men det är sanning!
det var nyår 08. jag satt på min väns rum. plötsligt så ser jag något vitt flyga igenom mig. när detn gör det känner jag i min att det är något, inte bara luft, för att jag bli kallt. jag skrivker och alla bara  :??
detta hände 2 gånger, och andra gången skriker jag så högt så att mina föäldrar kommer upp. alla blir sura för att det inte var något. det såg ut som ett vitt papper men mer genomskinlig.
jag ville bara säga att man inte ska kolla på sådant, för att man blir så rädd (iaf jag ;$)

Kommentarer
Postat av: kkajsa

härlig blogg! hoppas din dag har varit great! :)

2009-06-23 @ 00:42:10
URL: http://kkajsasandberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie :)

Jag tror faktiskt på andar och spöken... Har själv oxå sett oförklarliga saker i huset där jag bor och min syster är mer insatt i det än vad jag är, så hon berättar saker för mej om det.



Kramar <333

2009-06-23 @ 21:32:09
Postat av: mandi

Snygg banner/header:)

2009-06-24 @ 11:42:10
URL: http://aprils.devote.se
Postat av: Nicole

SV: AAAAWW ! Gud vad gulligt sagt. Din kommentar är bland de bästa! ^^

Allt bra med dig då sötnan?:)

Kramis

2009-06-26 @ 19:35:20
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0