:)

ida så kar det varigt en mycket rolig da kan jag säga!
först så var det skola och sedan så skulle jag hem och städa lite.
efter det så gick ja till skolan till Elna och vi åkte hem till henne.
vi laddade hennes kamera och efter det så tog vi bussen hem igen. vi cyklade till malin och där var hon och gabbi.
vi åkt ehm till mig och tog modell foto. det var skit kul.
ca kl 8 så skulle alla till amande men det blev inte så för att det var för långt att gå.
malin gick dit och jag elna och gabbi gick ner och åt.
sedan så sa vi något roligt och vi började att skaratta satan!, sedan skrattade vi hela tiden till kl var 21.30 för då gick den sista bussen hem till de och de åkte hem!
imrgon så kommer ja att ha skit kul, för då så ska jag sova med majda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0