måndag! 20:46

hejhej!
idag så var det skola. jag vaknade kl 6.00 av mig ajälv (jag frös)
jag gick upp och duschade och sedan så åt jag frukost.
efter det så fixade jag mig, och kl 7.50 så cyklade jag till min gamla skola. där träffade jag majda, ebba,jonna och emma.
jag är riktigt sur på adelisa och sara. de snackar bara skit om majda och mig.
efter så cyklade jag till min nya skola, och jag funderar på vilken skola som jag ska gå i. jag vet inte riktigt.
efter skolan så kom jag ut till min cykel och den var nersparkad. jag hatar de jävlarna som gör de!!!!
nu är detn helt isönder och jag vet inte vad jag ska göra!
kl 19-18 så tränade jag. det var kul, men jag får bollar på mina fingrar och det gör skit ont, för att jag har en sklett skada eller en spricka och de blir bara värre när jag spelar basket.
nu så ska jag äta och se tv!
glöm inte att besöka majdas blogg! <3
hoppas att hon lägger ut somma om mig ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0