Torsdag

gårdagen:
igår så var det måns Zelmerlöv på valen, jag gick ju så klart dit!
jag gick dit med Majda, där träffade vi: Emma,Amanda,Gabbi och Simon. vi träffade flera men vi umgicks med de.
anamnda och gammi är sjuka i huvudet! ;) de lämnade ut sina mobil nummer till ng som de itne kände.
nu så skickar de sms : vill du bli tsm?, och sådant shiit ;O
jag tyckte att det var mycket kul. vi gick till stan vid 6 och kom hem vid 9 tror jag x)
det var fult med folk och det var så jäälva hoot där!, måns sjöng i typ en kvart, och så köade vi i 50-60 minuter. ;o
kvällen blev lyckad ändå!! <33



XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är t u f f a, (:<3

2009-03-27 @ 23:31:30
URL: http://mmajda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0