torsdag

hejhej :)
skolan gå mycket bättre nu tycker jag.
elna är jätte snäll mot mig i skolan! om jag går ensam så fixar hon så att jag kan gå med henne och de andra. om jag står utanför när alla står i en grupp så fixar hon plats och drar in mig, så att jag kommer in gruppen.
om jag vill ta in en stol vid ett bord och bordet är smalt, så drar elna bara in bordet så att jag får in den.
detta tycker iaf jag är mycket snällt!
hon säger att det vara det minsta hon kunde göra, men det etydde skit mycket för mig!!
idag så har jag bråkat med mina föreldrar.
det var såhär :
jag ville gå på en fest (till emma)
men vi var bjudna till en annan. annika. mamma sa att jag skulle dit!
vi bråkade skit mycket om det och så. men nu så är det kört.
emma hade sagt till bella att jag inte kunde komma för att vi blev för många..
jajja, sådan är väll livet.



pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0