Söndag morgon!



hejhej :)
detta videoklipp övanför tycker jag är såååå roligt!
även om inte du tycker det är det värt att kolla tycker jag :)
ja, idag vaknade jag av min konstiga dröm kl 10.54.
när man drämmer någonting, så brukar man inte kunna berätta det efter eller så kommer man inte ihåg så mycket!
men då var det inte i denna dröm, jag kommer ihåg allt!!
den var såhär!:
jag kom cyklandes från musik skolan. jag hade min jacka på mig, och luvan över huvudet.
när jag kom till övre(det är busshållplattsen) så träffade jag några killar i min gamla klass.
jag stannade och snackade med de, och så hade jag ett 200 gram mjölkchokolad i handen som jag åt av.
efter en stund så kom emma och hon stannade och snackade med oss. helt plötstigt så förvandlades övre till ICA.
det var bänkar som man kunne sitta på mittemot bullarna och kakorna. jag och emma satt där, och jag hade jätte mycket godis som vi delare upp.
det kom en gammal tant inpå ICA och stal kakor. det såg jag och emma efter som vi satt mittemot. på norgot konstigt sätt så stal hon de med en skruvmajsel. jag och emma tänkte : ser ingen henne?
efter ett tag så såg hon att vi kollade på henne. då frågade hon:
-vill ni ha någonting?jag bjuder!
-ehhm ja, svarade vi.
-vad vill ni ha då?
-ja, det kvittar.
-mango?, jag hatar mango så det kan ni få?
-jadå jag tycker om mango sa jag och emma det samma.
vi tar våra jackor och går ut ur affären.(utan vår mango kaka)
när vi cyklar hem så på vägen ligger det två mango kaker. vi  ta upp det och fortsätter att köra.
jag var lite rädd för den kakan men sedan bara jag har den i munnen  och tuggar. god var det!
dgaen efter, så var jag och emma inne på ICA och tanten kom.
-var det gott med kakerna,frågade hon?
-ja svarade vi, för det tyckte jag iaf.
-så bra svarade hon.
denna gången så fick vi själva ta allt i ville ha i kakväg.
jag tog någonting med sylt på, jag kommer inte riktigtt ihåg vad.
jag satte mig ner vid kassan och tog en kundvagn och tryckte lite sult på den. då skrek emma:
-sofie du snor den ju:O
-jag svarade: DET GÖR JAG INTE ALLS!
och de i kön titade konstigt på mig
då skrek jag:
- DET ÄR INTE JA SOM SNOR DET ÄR DEN TANTEN DÄR BORTA!
då borjade tanten springaut ur affären, men en ekpidit efter sig.
då skrek hon:
UTAN PÅ ÄR JAG BARA EN GAMMAL TANt!, MEN INSIDAN ÄR JAG EN STOR SKART MAN. DET ÄNDA SOM JAG VILLE VAR ATT UTNYTTJA DESSA FLICKORNA ELLER ATT VÅLDTA DEM!
asså shiit vilken dröm :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0