Majda <3

Hooj ((:
idag så gick jag först i stan med VÄRLDENS BÄSTA majda!
när vi kom hem så skulle jag äta.
vid kl 19 så gick jag till Majda där vi sa att vi skulle sova så det var bara hem igen och packa.
när jag kom till Majda så kände jag att allt blev fel.

sedan ag var liten så varje gång som jag ska sova över med någon så säger min familj (ex):
- men vi som skulle ha så roligt och göra det och det.. BLABLABLA..
så när ag kommer till den andra så fårag ångest och panik. så var det denna gången.
jag kände mig så taskig mot majda så jag ljög lite för att inte jära henne ledsen.
när jag komhem så känndes det inte alls bra så jag ringde henne och berättade.
jag vet om att jag gorde fel.
jag hatar att få ångest, det är som att få en klump i magen och som jag baravill gråta ut den.

Majda :

-Och så ska du inte ljuga för mig, säg bara som det är. För sanningen är alltid bäst, för om man ljuger så blir det bara så att bygger på fler lögner och till sist så har man förlorat en vän.:(

jag blev så glad när hon sa det för då kännder jag att jag kan lita på henne och tala sanning för det är inte kul att ljuga för en bv! Jag älskar dig majda!<3

-sofijeh: jag finns här för min ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0