:)

heej ((:
jag vet jag har inte bloggat och inte lagt in bilderna ;(
men nu är det så att min äckliga data hackar saaaatan så att det var svårt men nu är jag här.
jag ska få en ny design och nya bilder kommer in så checka bloggen hela tiden ;)
IDAG:
idag så har ag först varigt uta i trädgården och gjort någott som jag har glömt nu.. ;O
sedan har jag handlat lite : inga bilder menmen. det var iaf 2 tröjor som var vita och randiga i marin blå och röd. jag har exakt samma men i ett annat material så nu har jag fyta stycken och det klarar jag mig på. jag har köpt ett armband, som jag tyckte om.
jag ska lägga in lite bilder så att ni kan komentera mycket :






Nu är det så att om någon vill att jag sak skriva om de så får ni säga till, men nu ska jag skriva om Majda även om hon vill eller inte ;O

Majda
asså jag tror inte att du förstår hur mycket som du betyder för mig.
vi träffades först när vi skulle börja sjuan och då umgicks vi inte. vi var typ ovänner även om vi inte kände varandra. det var en söndas som vi umgicks för vi hade inget att göra. jag vetefan vilken datum men jag försöker hela tiden att lista ut när det var. Men du kan det inte varigt söndagen innan 28??, alså den 21? jaja, men jag vet inte hur mycket jag kan beskriva dig med. jag vill iheller inte beskriva dig med en massa smörj, ex majda su är fin underbar söt snäll jag älskar dig, du är allt det men jag vill beskriva det.
ibland så tror jag att du inte vill ha mig utan bara som resärv eftersom det är så många som tyckere om dig och du har fler vänner som du känt längre - jag kan förstå att du har fler som tycker om dig ;O
men jag vill bara att du ska veta att jag kommer alltid att finnas här för dig och jag vill alldrig förlora dig.
när ag bytte skola så kändes det som vi kom ifrån varandra, men nu när jag tänker så kanske det var bra så att vi itne skulle tröttna på varandra - för det vill ag inte att det skulle hända!!
på morgonen när jag skulle igentligen träffa ebba och jonna så gjorde jag inte det utan jag tog dig. nu är jag inte lika bra vän med de, men jag älskar de med. jag är LIVRÄDD för att förlora dig och jag hoppas att jag alldrig kommer göra det, för jag vill att du ska veta en sak:
- du kommer alldrig att förlora mig.

sofijeh jag finns här för min Majda

Kommentarer
Postat av: Majda

Så jäkla fint skrivet!

Du förlorar aldrig mig, jag lovar det!

Det är bara så, jag har så mycket med skolan och sånt piss. Jag finns alltid här för dig, jag lovar.

I alla lägen, när som helst var som helst.

Hade jag suttit och skrivit här hur grymt bra u är hade jag nog suttit här länge!

- I love u, Sofie.

2009-05-21 @ 22:58:25
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: MAJDAHHH

Svar: Hahah, bra! ;D

Thihi, okejdå. :)

2009-05-21 @ 23:07:20
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: steff ♥ Rösta på finaste headern!

jooddå!



Hur mår du då?

kram♥

2009-05-22 @ 08:24:45
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: jens

gillar bliden i mitten :)))

2009-05-22 @ 12:46:21
Postat av: Anonym

Och bara för vi inte träffats på länge så betyder det inte att du är "reserv"? ;S ;o

2009-05-22 @ 16:01:11
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: Majda

SVAR: Okej.

<3

2009-05-22 @ 22:04:10
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: Millie

Skit söt, sofie :D <3

2009-05-23 @ 21:48:25
URL: http://milliea.blogg.se/
Postat av: Sarah.

vade har du för kamera?

2009-05-25 @ 15:24:26
URL: http://saraahhsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0